Pagina's

zondag 1 januari 2012

2012


Op deze eerste dag van 2012 wens ik jullie allemaal minder van wat jullie in 2011 triestig heeft gemaakt en meer van wat jullie heeft doen (glim)lachen :-).

In afwachting van mijn terugkeer naar Lubumbashi (als alles goed gaat einde januari), stel ik jullie graag de splinternieuwe blog voor van het naai-atelier dat Jolie met haar moeder heeft opgericht: 'L'Aiguille de Jolie'. Neem eens enkele minuten om de originele keukenschorten te bewonderen die ze hebben ontworpen. En deel deze vervolgens massaal met je vrienden, familie, collega's. En als je dan toch bezig bent: maak gebruik van het promo-aanbod en wees één van de eerste 10 bestellers! Gewoon even doorklikken naar http://laiguilledejolie.blogspot.com/ dus...
Een van de ontwerpen
Alvast bedankt,
ook vanwege Jolie en Dorcas, haar 'maman'

1 opmerking:

  1. Dank je wel voor de nieuwjaarswensen Guy :-)
    Het beste daar. (Intussen weet ik dat ik voorlopig echt niet zal kunnen afkomen, you know why...) Take care, groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen