Pagina's

maandag 27 februari 2012

Brussel en Lubumbashi

Eindelijk een update uit L'shi.

Ik ben nu drie weken terug in m'n tweede thuis. Na drie maanden België en Belgen, was het even aanpassen aan Congo en de Congolezen. Van – 10 graden, schaatsend op bevroren vijvers naar 30 graden in een broeierige warmte :-)

De voorbije weken stonden vooral in het teken van mijn herinstallatie, het weerzien van vrienden en 'collega's', het heropstarten van mijn activiteiten. Dat begint nu allemaal te lopen, op het ritme dat ik me hier alweer heb eigen gemaakt.

Enfin, ik laat liever een aantal foto's voor zich spreken, van Brussel naar Lubumbashi...

Een laatste bezoek aan de Noordzee
4 seasons in one day
Symbolisch: Leopold II op de Oostendse gaanderij. Congo is nooit ver weg
Mijn gastgezin in Brussel, met veel dank voor de gastvrijheid

Met Piet en Jezus een laatste bossneeuwwandeling langs de vertrouwde Aa-beek

Van Gluhkriek op de Lozense vijvers
naar mijn eerste Simba :-)

En mijn eerste boîte

Jolie aan het quadden

met mij achterop

Neeneen, is niet wat jullie denken :-)

Het koppel Dhanis-Nathalie met hun kersverse dochter Eunice

Chukran, de dochter van Kawele

:-)

Nog maar een week hier en de ghostbusters moesten al langs komen

Reunie met de VelovsViol-équipe

... bij kaarslicht


Geen opmerkingen:

Een reactie posten