Pagina's

woensdag 30 maart 2011

Prins Laurent in Lubumbashi

k Was laatst op de vernissage van een fototentoonstelling in het Museum van Lubumbashi, waar ik bij aankomst bijna onder de voet werd gelopen door Prins Laurent en zijn gevolg. Ik was stiekem al op de hoogte van zijn aanwezigheid in L'shi via Jolie die in Hotel Karavia, waar de prins verbleef, aan de receptie werkt. Maar t was toch nog een verrassing om daar op de drempel van het museum bijna oog in oog met hem te staan, aan de zijde van de plaatselijke zakentycoon George Arthur Forrest. Jammer genoeg heb ik hier geen foto's van!

In België wekt dat weer de nodige reacties op:
http://www.destandaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20110330_016

Alsof er geen andere katten te geselen zijn ginder en hier...

Binnenkort wat meer nieuws over nieuwe vertoningen van Fighting The Silence, het huwelijk van mijn collega Dhanis en mijn overwinning in de Halle de l'Etoile...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten