Pagina's

woensdag 1 februari 2012

Bruxelles - Lubumbashi

Vrijdag zal ik voor een hele tijd afscheid moeten nemen van Brussel, België. Ik keer terug naar Lubumbashi. Ik zal jullie missen. Zoals een stevige portie mosselen. Zoals het fietsen in Brussel. Zoals de frisse zeelucht en Ardense herfstkleuren en -geuren. Zoals het reizen met de trein. Zoals de geschifte films en meeslepende concerten. Zoals ... Och ja, ik kan me maar gelukkig prijzen dat ik dit de afgelopen drie maanden met dezelfde jullie heb mogen delen. 
Maar ik kijk alvast uit  naar een nieuwe stevige portie bukari-met-tilapia, grote flessen heerlijk frisse Simba, opzwepende Congolese beats, de warme Congolese zon en mensen...
Voor het zover is ga ik echter eerst nog even genieten van een voorlopig laatste stevige portie mosselen, een lekker glas wijn, Duystere muziek, het mooie winterzonnetje met blauwe lucht en de warme mensen rondom me...
Tot binnen-lang, ergens in België! Of beter nog: tot binnenkort, ergens in Lubumbashi!

ps: al doorgeklikt naar de webshop met nieuwe keukenschorten:

http://www.etsy.com/shop/LAiguilledeJolie#


Geen opmerkingen:

Een reactie posten