Pagina's

vrijdag 11 maart 2011

Foto's, pictures, des cartes!

Om het geëerde blogpubliek dat graag wat afbeeldingen van ondergetekende ziet verschijnen tevreden te stellen, bij deze een geheel willekeurige selectie van foto's, geput uit de rijke verameling die een uitwisselingsproject steeds oplevert. Het zijn maw foto's die genomen zijn door de studenten die in Lubumbashi waren. Jullie kijken dus als het ware via hun ogen mee...

Samen met de Kassapards verwelkom ik de VUB-isten, in pagne!
Ik probeer de studenten duidelijk te maken dat ze zich moeten haasten :-)

De ochtendlijke begroetingen onder de boom
Het plaatselijk openbaar vervoer is meestal relatief comfortabel...
...soms ook overdreven vol...
maar steeds zeer gezellig!
Gelukkig kunnen we ook regelmatig beroep doen op de bus van de UNILU
Om bijvoorbeeld STL te bezoeken
waar ook duchtig geposeerd wordt.
Hiermee probeer ik de studenten aan te sporen om luider te spreken
Een drankje bij mij thuis
kan op blote voeten
Guy de journalist


als cameraman
als observator
Op bezoek bij de voorzitter van de assemblee provinciale
Een van de vele wachtmomenten
en een van de vele poseersessies
Bij Maman Yvette, de naaister, pagnes keuren
Een vergadering met Frère Louis en Patience, het volgende project voorbereiden
Een werksessie inleiden
Bestellingen opnemen voor de laatste gezamenlijke maaltijd
en die natuurlijk met veel smaak verorberen
Soms kan ik het ook allemaal niet meer volgen
maar dat trek ik me niet aan
en geef ik toch maar een uitleg aan de studenten
Met collega Dhanis
en Kawele

Geen opmerkingen:

Een reactie posten